Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Fredag, Fridag.

Borren går trögt genom väggen.

För att verka mer intressant borde jag inte skriva ut att jag verkligen har borrat. Omställer mig efter diverse in- och utflyttningar och försöker skapa en mer trivsam tillvaro. Som vanligt slutar det i att allt är framdraget men inget åtgärdat. Så kallade temporära lösningar med saker på halvstång och avslutning i ett glas rödvin och en cigarett inomhus. Tack och lov är byxorna uppdragna och till och med knäppta i midjan.
Hatthyllarna/krokarna sitter där de ska, men håller de tyngden av fyra jackor? Just nu avstår jag att testa. Öppnar balkongdörren och låter lite frisk luft blåsa in istället.

Ser att det nu ösregnar och får sända en tanke till mitt trägolv. Ovårdat och i behov av lackering, men ska väl inte gnaga mer på träplankorna än behövligt. Jag kan om jag vill, både stänga dörren och lackera om. Just nu vill jag ha in luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar